Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Een assorti product heb je geen invloed welke kleur of model er geleverd wordt.

De producten die je terugvind in aanbieding zijn producten met een beschadigde verpakking, of andere kleine gebreken (kras, lichte beschadiging)

Neen, producten in outlet zijn producten aan sterk verminderde prijs (door beschadiging aan de verpakking of andere).

Ja dat kan, maar je kan dan een heleboel dingen niet automatisch doen zoals een retour aanvragen, facturen terugvinden.

Neen, Megashoponline heeft (nog) geen afhaaladres om goederen af te halen. Hier wordt aan gewerkt.

Ja, met de betaalsystemen van Multisafepay, kan je online betalen met je vertrouwelijke betaalsystemen.

Producten die niet voorradig zijn zal je ook niet terugvinden in onze shop, deze worden automatisch off-line gehaald. blijkt het dat het product dat je graag hebt gehad niet over de aantallen beschikt dat je had gewenst, kan je contact opnemen met de klantendienst, of dit product alsnog kan geleverd worden.

Neen, bij gewone verzendingen kan dit niet, het zijn effen gekleurde dozen/enveloppen zonder reclame op, met een stikker voorbehouden aan de koerier. Als u grote zendingen heeft kan het wel zijn dat dit anders verpakt is (palletverzendingen)

Om te begingen zou ik dan kijken of je een T&T code hebt ontvangen, indien ja kijk je hierop of iemand jou pakket ontvangen heeft, hier staan meestal gegevens bij (bij de buren) of dergelijke. Indien je nog geen T&T code hebt ontvangen kan je ons een bericht sturen naar klanten@megashoponline.be of bellen naar 015344018

De producten worden verstuurd van het ogenblik de betaling binnen is. In drukke periodes kan hier enige tijd over gaan.

Onze goederen worden door de meest gekende koerierdiensten bezorgd (PostNL, Bpost & Dpd) voor meer informatie ga naar de pagina verzendkosten

De verzendkosten bedragen 7€ tot een bedrag van 50€ als de bestelling groter is dan 50€ is de verzending gratis tenzij anders wordt weergegeven.

Als u een account heeft in onze winkel kan je in je account de track en trace code vinden. Tevens wordt dezelfde track en trace code doorgemaild.
Als u geen account heeft kan u het terugvinden in de toegestuurde mail.

De koerier laat meestal een nota achterlaten waar u het pakket kan terugvinden, of u kan bij bestelling ook een melding achterlaten waar het pakket mag gelegd worden bij afwezigheid (de garage is los legt het pakket daar maar) als voorbeeld.

Ja dat kan, in de originele verpakking dient echter zo veel mogelijk intact of ongeopend te zijn. De kosten van verzending vallen wel voor de verzender.

U meldt uw klacht binnen de 5 dagen na levering per mail naar klanten@megashoponline.be en volgt de instructies die men aangeeft.

Neen, producten in outlet zijn producten aan sterk verminderde prijs (door beschadiging aan de verpakking of andere).

Normaal gezien wel, echter voeren wij wel een waardevermindering toe bij gebruikte producten

De koerier laat meestal een nota achterlaten waar u het pakket kan terugvinden, of u kan bij bestelling ook een melding achterlaten waar het pakket mag gelegd worden bij afwezigheid (de garage is los legt het pakket daar maar) als voorbeeld.

Een klacht is nooit niet fijn wij zullen er alles aan doen om de klant tevreden te houden, maar heb je een klacht over een product of dienstverlening, dit kan op klanten@megashoponline.be of via telefoon +3215344018

De gegevens die we van de klant hebben wordt enkel gebruikt om uw pakket bij u thuis te krijgen. De gegevens worden nooit verkocht aan derden of instanties. zie ook Privacy Policy

Op alle producten heb je een wettelijke garantie van 2 jaar, tenzij anders wordt medegedeeld..

Ja de factuur wordt per e-mail verstuurd als je pakket verzonden wordt. Je kan ook indien je een account hebt inloggen en daar de facturen opvragen..

De koerier laat meestal een nota achterlaten waar u het pakket kan terugvinden, of u kan bij bestelling ook een melding achterlaten waar het pakket mag gelegd worden bij afwezigheid (de garage is los legt het pakket daar maar) als voorbeeld.